Paranormal Activity..

Salam n mat malam smuaaaa!!! Sorry lama tak post entry2 baru, taktahu laa mcm takde mood kebelakangan ni, nak kate bz tuh, bz laa jugak, tapi ade jugak laa masa sket tapi ntahlaa, takde mood kot. Tapi mlm ni ntah nape bkobar kobar ni, entry pon agak mysterious kan? Hihihihihiihi, ini bukan berkaitan dengan muvii paranormal activity tuh, ini true story from last night. Tapi diceritakan pada petang ni and I feel like, woowww..reader have to know this..

Black_Nerd_Comedy_PARANERDAL_ACTIVITY_SPOOF_Paranormal_Parody_Black_Nerd_Comedy

Jam sekarang menunjukkan pukul 9.48pm, veb monster keluar jap ntah kemana, tinggal aku sorang2 kat umah, ditemani lagu Coco – Mengintai Langit…Agak berdebar gak laa tulis entry nih, nih mesti sebab pengaruh citer Al-Hijab ni, macam2 bende dah yg tengah berlegar kat ruang kepala hotak aku skg nih, menyesal jugak lah menghayati citer tuh..Tapi takpe, itu blakang citer, ape nak jadi, jadi laaa, lets roll..

Al-Hijab

Petang tadi member nak tgk citer Al-Hijab tuh, kitorang tgk arr bertiga, aku, veb n kas..Tengah tengok citer tuh, tetiber plak veb bukak story pasal last night..Semalam tuh aku tido awal, jam 1opm lebih camtuh arr, kepala sakit punye pasal, tuh yg aku bawak tido tuh. C veb citer, semalam mase tengah buat note dalam bilik dier, tetiber dier dengar bunyik pelik kat dapur. Mase nih pon aku dengar bende gak, dari arah dapur, mcm orang ketuk pintu, tapi persetankan sumer tuh, pasang lagu kuat2 sudehh..

Pastuh lg, dier dengar ade orang seret plastik dari arah dapur ke arah ruang tamu, tempat aku tido sial..Aku pon ngeri, nasib baek aku tido pengsan tym tuh..Kalu aku bangun, sape nak jawab.. sape??Angkat tangan..Hehehehehe, pastu dier g dapur check arr, takde ape2 pon, botol sos plak jatuh, and paling best, plastik hitam kat dapur hilang ntah sape buang.

1zm2tyv

Agak seram gaklaa story veb nih, pastuh tadi pas maghrib, veb nak masak makan malam, tetiber dier cari ikan bilis satu plastik yg tletak kat dapur, dekat ngan botol sos tuh jugak, hilang wehh. Cari punyer cari, tak jumpe, hadoiii sape laa malaun yang sorok ikan bilis setengah kilo tuh, sayang betol laaa. Mase makan tuh, masing2 tertanya tanya, takpe laaa, rezeki dier..

Alahai, nak sembunyikan barang pon, janganlaaa nak sembunyikan ikan bilis, sembunyikan barang lain ke, pinggan ke, kertas ke..Alahai agak bengang gak sebenarnya but maybe its have something to show..Who knows, Wallahualam..First tym bende camnih berlaku kat aku, seram pon ade, geram pon ade, thrill pun ade, “Bende” nih nak marah pon, jgnlaa amik ikan bilis..Orang nak makan pon kempunan tau tak, shiaaaaalll…

paranormalactghost

Apapun, itu je laa kot entry malam nih, untuk kengkawan kat luar sana, yg masih berjaga n suka berjaga tengah2 malam tuh, beware…Chehhh, ahahahahahahahahahahahahaha, sendiri pon suke berjaga tengah2 malam, nak kata orang plak, kihkihkihkihkihkih..Apapun, Chillax, coolkan dirimu, steady and santai malam nih k..

Layout 1

 

Komen jangan tak komen yerr, nanti saya bagi hadiah d^^,b

