Cara nak jadi Superhero dengan Mudah

Takde superpower macam superman,batman,atomen..Tapi nak jugak jadi superhero.Dapat pakai macam superhero pun jadilakan.Okey korang boleh cuba dengan cara yang mudah dan lagi murah.Tak perlu beli kostum-kostum yang mahal tu.

Nak jadi superhero Cyclops, buleh, takdok masalah..

homemadesuperhero01

Nak jadi Magneto pun tadahal…

homemadesuperhero02

Yang ni musti ramai yang suke nak jadi.Wolverine..

homemadesuperhero03

 

Krdt to Trypunyer.com d^^,b

Advertisements

One comment on “Cara nak jadi Superhero dengan Mudah

Komen jangan tak komen yerr, nanti saya bagi hadiah d^^,b

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s