Bila Superhero dah Tua…

Sape tak kenal Superman, Catwoman dan superhero-superhero yang seangkatan dengan diorang kan? Sampai ada antara korang yang jadikan superhero-superhero ni idola korang masa kecik-kecik dulu. Sebab masa kecik dulu kita percaya diorang ni memang ada. Katakanlah kalau superhero-superhero ni memang wujud macam kita-kita ni, mesti diorang dah tua sekarang kan? Macam mana la agaknya rupa diorang masa tua ye? Jom usha…

retiredsuperheroes02

Lagi Superhero…

retiredsuperheroes04

retiredsuperheroes15

retiredsuperheroes03

retiredsuperheroes08

retiredsuperheroes01

Apsal diorang tinggal kat tempat yang sama ek? Rumah orang-orang tua ke ni? Ehehe.

 

Krdt to Lawakpunyer

Advertisements

Komen jangan tak komen yerr, nanti saya bagi hadiah d^^,b

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s