Oittt, dah March???

Nih laa tajuk perbualan aku ngan awek aku smalam, tapi bukan tuh yg aku nak critaa, biler dah masuk bulan mac nih, bagi aku, byk peristiwa bersejarah dalam bulan nih, antaranyaa 20hb, 21hb dan 22hb, hihihihihihi, tahu tak ape maksud 3hari nih? 20hb nih, ialah hari dimana aku meluahkan perasaan cinta aku kat awek aku, miss kangkong lenggang, hikhikhikhikhikhikhik, bapak merah tlinga aku tym tuh, wawawawawa, nasib bek laa awek aku nih terima aku gak, kalu tak, ntahlah kat maner lagi aku nak cari tulang rusuk aku nih, awek aku kate, tuh kat pasar tuh banyak kangkong macik tuh jual, aku slamber jew laa cakap, kangkong lenggang macik tuh tarak jual, satu jew kat universe nih, lagipon archivist pentingkan uniqueness and authenticity, pastuh awek aku gerenti jawab, ngellehh, tanam tebu di tepi bibir, wawawawawawa.. 21hb nih plak, hari dimana mak aku melahirkan aku kedunia nih, dan 22hb, aku didaftarkan ke hospital dan mak aku amek surat kelahiran aku tym tuh..Jadi, baru tahu? Jom ramai2, OOoohhh Baruu Tahuuu..

Dark azs photo2150

3/3/2011, emmm, hari ini hari yg best, tahu tak nape? Tadi kelas cancel, yuhuuuuuoooiii, tapi petang ade klass arrr, kihkihkihkihkihkih…Ingatkan tadi dapat jumpa Dr Haliza nak serahkan soalan OH tuh, tapi dier takde, alahaiiii. Harap2 soalan tuh dapat setel minggu ni jugak, cepat sket siap interview kitorang, yg lain dah siap dah, Khaty n Meera dah siap, ayoyaiii, jeles giler ngan diorang nih. Bulan nih saje, siapkan video mandarin, dokumentari, siapkan assignment incik ARA, Puan Maz n Transkrip OH Dr Haliza, bila fikirkan smua nih, tetiber aku rasa ngantokkk, adoiiii, tolonglaahh, baru jew bangun jam 9am tadi, dah ngantok lagi..Demn..

Dark azs photo2154

Gmbr sbelah nih sijil tamat psekolahan aku kat Chengmin dulu2, kenal tak muka tuh? Kihkihkihkihkihkih, unbelievable? I also didn’t believe it, wawawawawa..Eh, sabtu nih aku ingat nak g umah abg aku arr, nak amek buku mandarin..Eh baru aku tringat, Assignment library lagik, adoiiiii, Evaluating 5book, Indexing and Abstracting, aku bertambah ngantok bila dok pikiaq esaimen2 yg melampau2 nih, ape nak jadi ngan aku nih, k arrr, gonna take nap for half hour, wake me up at 1pm..

Komen jangan tak komen yerr, nanti saya bagi hadiah d^^,b

